Her çocuk bir dehadır. , deha bir çocuktu.

Eğitim Etkinliklerimiz

• Anadil Etkinliklerimiz
• Sanat Etkinliklerimiz
• Fen ve Doğa Etkinliklerimiz
• Okuma-Yazma Etkinliklerimiz
• Drama Etkinliklerimiz
• Görsel Sanat Etkinliklerimiz
• Müzik Etkinliklerimiz
• Matematik Etkinliklerimiz

İnsanoğlu kendini ifade edebilmek ve iletişim kurabilmek için dilini kullanır. Bu etkinliklerle çocukların da kendini daha iyi ifade etmesi, akıcı konuşması sağlanır ve öğrenmelerini kolaylaştırır.
Türkçe etkinliği içinde tekerlemeler, parmak oyunları, şiir, bilmece, sohbet, resimli kitap okuma, öykü anlatma, taklit oyunları, pandomim, dramatizasyon, öykü tamamlama vb. etkinlikleri yer alır.
Çocukta dil gelişimi okul öncesinde gerçekleşir. Bu gelişimi destekleyen en güzel araçlardan biri tekerlemeler, şiirler ve bilmecelerdir. Sözleri, dili ve duyguları geliştirici olan, ezgileri uygun ses aralığında yazılmış, söz-müzik cümleleri uyumlu, doğru cümleler, doğru vurgulamalarla söyletilen şarkılar da dil gelişimini desteklemeye yardımcı olur.

Çocuğun duygu ve düşüncelerini farklı teknikler yoluyla ifade etmesi aynı zamanda duyuşsal, bilişsel ve bedensel gelişimlerinin desteklemesi sağlanır.
Çocuklar için pek çok farklı alanda sanat etkinlikleri geliştirilmektedir. Bu etkinlikler sayesinde sağlam ve güçlü karaktere sahip bireyler yetişmektedir. Çocuklar kendi yeteneklerini keşfetmeye küçük yaşta başlamaktadır. Özellikle katıldıkları sanat etkinlikleri bu alanda avantaj sağlamaktadır. Sanat faaliyetleri çocuğun estetik algısının gelişmesine katkı sağlamaktadır. Çocukta doğuştan var olan bu yeteneğin dışa çıkmasını ve onu kullanmasını sağlamaktır.

Çocuklar çok meraklı ve hayal güçleri kuvvetlidir. Bu yüzden bu etkinliklerle gözlem yaparak daha hızlı ve iyi öğrenmeleri sağlanır.
Çocukların kendilerini geliştirmeleri açısından önemli bir role sahip olan çocuk etkinlikleri; bakış açısı, problem çözme, fiziksel beceriler, analitik düşünme gibi becerileri etkilemektedir. Özellikle 0-6 yaş grubu çocukların doğa ve bilim etkinliklerine katılması, hem kendilerini hem de yaşadıkları dünyayı keşfetmeleri açısından olduğu gibi, mental gelişimleri açısından da son derece önemlidir.

Çocukları ilkokula hazırlamak yani daha kolay ve hızlı şekilde öğrenmelerine olanak sağlamak amacıyla yapılan etkinliklerdir.
Okuma-yazmaya hazırlık çalışmaları sadece masa başında yapılan kitap/kavram/çizgi çalışmaları olarak değerlendirilmemelidir. Aksine, bu çalışmalar birçok farklı etkinlik türü ile (sanat, drama, müzik, oyun vb.) gerçekleştirilmelidir.
Okul öncesi eğitimde amaç, çocuklara okuma ve yazma öğretmek değil onların ilköğretimde okuma ve yazmayı hızlı öğrenebilmesi için gereken ön becerileri kazandırmaktır.

Oyun çocuklar için vazgeçilmez ve en kolay öğrenme yoludur. Bu etkinlikler sayesinde kendilerini rahat bir şekilde ifade eder ve yaratıcılıklarını geliştirirler.
Dramanın çocukların gelişimini bütüncül olarak destekleme özelliği vardır. Çocuk bir duyguyu, düşünceyi, olayı doğaçlama, rol oynama gibi teknikleri kullanarak sergilerken tüm gelişim alanları olumlu yönde desteklenmiş olur Çocuklar için hazırlanan eğitim programlarında drama etkinliğine yer verilmesinin yaralarları arasında yaratıcı düşünmeyi teşvik etme, öğrenilenlerin kalıcı olmasını sağlama, eleştirel düşünme, dinleme, işbirliğini yapma ve empatik becerinin gelişimini destekleme, pozitif bakış açısı ile bakmayı kazandırma, gelişim alanlarını destekleme sayılabilir.

Çocuğun duygu ve düşüncelerini farklı teknikler yoluyla ifade etmesi aynı zamanda duyuşsal, bilişsel ve bedensel gelişimlerinin desteklemesi sağlanır.
Çocuklar için pek çok farklı alanda sanat etkinlikleri geliştirilmektedir. Bu etkinlikler sayesinde sağlam ve güçlü karaktere sahip bireyler yetişmektedir. Çocuklar kendi yeteneklerini keşfetmeye küçük yaşta başlamaktadır. Özellikle katıldıkları sanat etkinlikleri bu alanda avantaj sağlamaktadır. Sanat faaliyetleri çocuğun estetik algısının gelişmesine katkı sağlamaktadır. Çocukta doğuştan var olan bu yeteneğin dışa çıkmasını ve onu kullanmasını sağlamaktır.

Çocuklar oynayarak ve eğlenerek daha iyi öğrenirler. Bu yüzden yeteneği olsun ya da olmasın her çocuk müzik etkinlikleri yoluyla çeşitli beceriler kazanır.
Müzik etkinlikleri, çocukların hem bilişsel, dil, motor, sosyal ve duygusal gelişimlerini destekleyen hem de müziksel gelişim sürecini olumlu yönde etkileyen çalışmalardır. Bu çalışmalar, ses ve müzik dinleme ve ayırt etme çalışmaları, ritim çalışmaları, nefes ve ses çalışmaları, şarkı söyleme, çalgı çalma, yaratıcı hareket ve dans, müzik eşliğinde hareket, müzikli öykü oluşturma gibi etkinliklerden oluşur.

Günlük hayatta karşılaşacağı sorunlara karşı hızlı çözüm üretmesi sağlanır.
Matematik etkinlikleri okul öncesi çağda çocuğun öncelikle akıl yürüterek çevresini tanımasını ve anlamlandırmasına yardımcı olur. Yaratıcı düşünmesini ve bilişsel gelişimini destekler. Günlük hayatta uygulayacağınız pratikler sayesinde sayma, ölçme, basit grafik okuma ve gözlem yapma becerileri edinmesini sağlar. Günlük hayatta karşılaşabilebceği sorunlara karşı hızlı bir şekilde çözüm bulmasını sağlar. Ayrıca ilköğretim derslerine hazırlanmasında da etkendir.